Mercimegimm Roses ben ilk defa dogum yapcam pek fazla bilgim yok ama genellikle bir sorun olmadi sürece epidural yapıyorlar. Mesela ben sezeryan olmak istiyorum ve genel anestezi cunku panik atagim var yapamam.
AyferBasesgioglu Kesinlikle epidural ☺️ Yüzyılın icadı bende 8 gün oldu doğum yapalı çok şükür iyiyim ayaktayım artık ☺️
AyferBasesgioglu Hatta buna spiral anestezi deniliyor ben doğumda gözlerim açıktı belden aşağısı uyuşuk tabi herşeyi hissettim bebeğimi gördüm ertesi gün sürekli yürü dediler yürüdüm şuan 8 gün oldu yürümeseydim iyileşemezdim çok şükür iyiyim tavsiye ederim