nilnaib Tugbays ilk 3 ay minimum da günde birer bardak tükettim her ikisini de, simdi 4. ayda kahveyi 2′ye cıkardım🙈
Ozlem23 Tugbays ben hamile kaldığımdan beri çay içmedim kahveyide üç fincan falan icmisimdir Nescafe olandan 34 oldum
Kereminnannesi Bn sabah bı çay öğle saatlerinde de hı kahve içiyorum 🙄 bazen artıyor miktarlar Allah affetsin 😌
Tugbays Ay iyi bari yalnız değilmişim. Öğlen türk kahvesi içiyorum akşamları da 1-2 bardak çay. Çok suçlu hissediyorum bazen kendimi ya
Tugbays metehaninannesiii Ay süper ne güzel. Benim mide bulantılarım geçince canım hemen kahve istemeye başladı valla :)
mothers_baby2021 Sabah kahvaltısında bir bardak çay içiyorum o kadar :) normalde kahveyi çok sevmeme rağmen hamileliğimden beri 10 ünü geçmemiştir içtiğim ,Kokusu ,tadı kötü geliyor bana .
Esekoldurengunes Demir eksikliğim olduğu için çayı sadece haftasonları kahvaltıda içiyorum. Kahveyi ise bazen hiç içmiyorum, bazen haftada 1-2 kere. Hamilelik sürecinde çaydan, kahveden bir soğuma geldi nedense 😄
Minikyavrum46 21 haftadayım çay günde 1 bardak çok açık şekilde kahve hamileliği öğrendiğimden bu yana hiç içmedim
basakhanim İlk 3 ay hiç içmedim. Şimdi kahveyi haftada bir içiyorum. Çayı günde 3 bardak içiyorum. Diyetisyen 3 bardak çay çok fazla dedi.
Nuray11 Tugbays kahvaltıdan kahvaltıya çay içerim kahve hiç içmiyorum zaten çayıda kahvaltıda olmazsa olmazım yoksa oda kötü yapıyo
Habibe34 Kahveyi na2oir ama çaysız bi hayat düşünemiyorum. Ama çok açık içiyorum sabah 1, öğlen 1, akşam 2 doktoruma kalsa hiç içmemeliyim ama içmediğum zaman daha kötü oluyorum🙈
Cigdemss Tugbays sabah yeşilçay, öğlen bazen 1 fincan türk kahvesi haftada 4-5 oluyor. Akşam 1 bardak açık çay