Caglapolat Kizlar merhaba benim 40+1 carsamba kontrole cagirdilar belirti yok sanci yok nasil olacak bilmiyorum acaba suni mi verevekler gittigimde bilgi sahibi olanlar yazabilirmi normal gozukuyor suan
Deryaercin Caglapolat 40 haftalik oldum bende bisey yok arada kasiklarimda belimde agri hissediyorum baska biseyde yok
bimesele Caglapolat 40+3 olucam yarın bebeğimin suyu azaldığı için doktor bugün yatış verdi ben 1 gün daha beklemek istedim. Yarın erkenden yatışım olucak hastaneye dua edin inşallah. Doktorum suni değil fitil vereceğini söyledi rahimden. Kasılmalarım genelde 10 dk da 1 ama 1 haftadır böyle sıklaşsın diye bekledim sıklaşmıyor. 3 cm de açılmam var. Bakalım nolcak yarın
Caglapolat Deryaercin yarin gittiginzde yazarmisiniz ne dediler bizde bilgilenelim yada size en son gidisiniste gel dedikleri zaman demedilermi bisi
Efee2021 Sevgili oğlum hiç kanala inmediğinden 40. Haftada sezaryene karar verdi doktorum hayırlısıyla gelir inş ne diyelim
Deryaercin Caglapolat bugun gittim herhangi bir acikligim yok devlete gidiyorum kontrollere 41.hafraya kadar kendi geldi geldi gelmezse suni ile baslatilacagini soyledi cati muayenesi yapti sancimin 40 ka ciktigini gordum ama insallah suniye gerek kalmadan gelir
Gamze61a Merhaba benimde bugün 40+6 oldu yarın yatısim verildi hastaneye 2cm açıklık var dualarınızi bekliyorum kızlar 🤲🤲 ara ara sancım oluyor fakat nst de hiç çıkmıyor nedense bakalım ins suniyle kolay bı şekilde açılma olur
Kayamerve Merhabalar benimde bugün 40+5 hiç belirtim yok nts de düzensiz sancı çıktı ama kendimi iyi hissediyorum 3 gün sonraya tekrar çağırdı alt muayene olmadım şimdiye kadar bakalım bizde bekliyoruz hayırlısıyla sağlıkla gelir bebekler🤲
Caglapolat Deryaercin anladim siz tam 40 haftalikmisiniz mesela ben suan 40+2 yim yarin gittigimde 40+3 olcam iste bakalim bana ne dicekler size bida ne zaman gel dedilerki
T-B-B Bizde 40+5 olduk suyu azaldiği için en geç cumaya kadar beklicez sonra suni sanci vericekler Allah hepimizin yardimcisi olsun sağ salim evlatlarimiza kavuştursun🌼
Deryaercin Caglapolat muhtemelen oyle olacak canim en fazla pazartesiyi bekleyip sali dogum yaptirirlar