MihrbnGrbz3 Annişleeer 26.haftadayım Nefes alırken bazen zorlanıyorum Sizdede oluyor mu normal mi acaba
bircivcivannesi MihrbnGrbz3 bende de oluyor birçok hamile de yaşıyor bu durumu içerdeki genişleme ve baski kaynaklı
gmzlm23 MihrbnGrbz3 sürer çünkü 3.trimester zorlu zaten hamileliğin bir başı bulantı için zor bir de sonu vücut ağırlaştı I için, nefes alamama problemleri vs. oluyor diye zor