rabisrabis Kızlar kabızlığa ne iyi geliyor ne yediysem ne ictiysem olmadı. Bildiğiniz her şeyi yazın lütfen
Nesibe92 rabisrabis benim gebelikten öncede kabizlik gaz sorunum hep vardi hamilelikte cok artti doktorum metsil diye bir ilac verdi 35. Haftayiz yillardir gitmeyen kabiz bu hap sayesinde kesildi kac aydir rahatim cok sukur
Tulis_bebisi Kayısı kompostosu,sabah muz yemek,active kayısılı yogurt, yeşillikli salata geçmiş olsun cnm
Haticehasan7 rabisrabis çok ileriyse duphalac bir yemek kaşığı sabah akşam vermişti doktorum kaçıncı haftada ve kaç kilosun canım
tugbao rabisrabis canim ben gun kurusu kayisiyi (4-5 tane) aksamdan suya koydum. sabah uyanir uyanmaz once suyunu ictim, sonra kayisilari yedim. ise yaradi. aglayarak yapiyodum iki gundur o dereceydi 😓 doktoruma da sordum yemeklerinin uzerine biraz zeytinyagi koy kendi tabagina dedi. ilac verdi cok zorda kalirsan cok etkili diye. istersen ismini paylasabilirim 😊
Arnisa rabisrabis güzel bir zeytinyağlı salata iyi gelir . Biraz yağlı olacak ama kabızlığa iyi geliyor. Kefir içmekde iyi birde activya yiyin. Sabahları kayısı fln yemek bana hiç fayda etmedi ama siz yinede deneyin. Lahana ıspanaklı yemekler bezelye bunlar iyi gelir
Buketkucuk rabisrabis ben bir yemek kaşığı zeytinyağı içtiğimde iyi geliyor deneyebilirsiniz. Kayısı ya da kayısılı birşeyler yemeye çalışın. Bunun dışında süt içmekte bağırsakları çalıştırır🙏🏼
Msde_srds rabisrabis suyu bol iç doktorum bana da öyle dedi benimde kabızlık sorunum vardı günde 3 litre su içiyorum şimdi Allah’a şükür geçti
gulin-35 rabisrabis beyaz elma suyu hazır satılanlardan sabah ac aksam yatmadan once bırde fıstık yersenız ben oyke cozum buldum