Merhaba hamişler🥰 29+1 haftalığım bebeğimin gelişimi 2 hafta ilerde gözüküyor. Doktorun verdiği ilaçları kullanmakta zorlanıyorum. Bebeğimin gelişimi de ilerde olduğu için içim rahat ama bir sıkıntı olur mu siz ilaçları kullandınız mı kullanmayanlar sorun yaşadı mı?