KBOzturk benmki en son 31de baş gelişti 36da gittim makat geliş dedi sezeryan tarihi verdi dönmez yeri çok dar dedi hala dönmedi 38+1im cuma sezeryan günü ama ben kabul etmedim 40a kadr beklicem inş döner doktorun ümitsiz ama son anda bile dönen varmış 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻