Hamilelikte yaşamadığım sorun kalmadı dişim kırıldı dolgum düştü,kulağımda uğultu oluştu,gözlerim bari sağlam kalsın derkenn şimdi de gözümde arpacık çıktı bir gün içinde ,alt kirpiklerimin içinde çıktı sabah acı vardı akşama doğru kızardı çok hafif büyüdü sanki ucunda iltihap oluşacak gibi bi beyazlık var dalinle yıkayıp sarımsak sürdüm gün içinde acısı geçmiyor gözümü açıp kapatırken acıyor.Bu sorunu yaşayanlar kaç günde geçti nelerin faydası olduu doğumuma 10 gün var geçer mi bu sürede 😔