Haftaya 32 hafta olucam nasipse özel sektörde çalışıyorum doktor nasıl rapor veriyor 2 aylık mı 4 aylık mı veriyor özelde doktor a gidiyorum ama çevremde çalışan herkes devletten al daha garanti olur diyor ne alaka anlamıyorum sgk onaylı rapor olmuyor mu sonuçta lütfen izin alan biri beni aydınatabilir mi aklım çok karıştı