Kızlar Selam 31+6 haftalık olduk son 2.3 gündür iç çamaşırım fazlaca ıslanıyor. Anlayamıyorum akıntı mı su mu diye. Normalde hamilelik boyunca akıntım olduğunda hep iç çamaşırımın ön kısmı ıslanırdı ama 2.3 gündür hem ön kısmı ıslanmaya devam ediyor hemde tam orta kısmı yani vajina girişinin olduğu kısım ıslanıyor. Suyum olup olmadığını nasıl anlayabilirim ki acaba ?🙄