Melike59 Arkadaşlar bende daha yeni öğrendim 6haftalik falan hamileyim kasımda doğumu olanlar kimler🥰
feyzaa34 Melike59 ben 5 haftalığım ama erken doğuruyorum🤣 2 Aralık diyor kasım diye hazırlıyorum kendimi😅
Gizzemmm Melike59 6+1 kasım 28 gözüküyor ama sezeryan olursa 15 16 sı gibi doğar çünkü doktorum 38 haftayı geçirmiyo kızımda da öyle olmuştu 🥰
Ekinff kenanefekan benim de 9+1 im mide bulantısı yiceklerden tiskinme omurgalarımda ağrı kasıklarımda kramplarım var 🙈
PelinAtes Bani yaaaaaa uzaktan ikizlerrrrrrr ya hayatım sana sorayım bari senin de alt karın ağrın var mı yani kusura bakma ama resmen altım bile ağrıyor
3bebekannesiii Melike59 5+3 haftaligiz 2 tane daha çocuğum var erken doğum oluyo 3 aralık olarak gösteriyo ama sezeryan olduğum için kasım olucak