Mom9 Güzel anneler danışma amaçlı ya da korkumu hafifletme amaçlı açtım postu.. 38+4 üz bugün ilk defa tansiyonum yüksek çıktı 14/9 çıkıyor sürekli doktor takip et iki gün sonra tekrar gel dedi.. heyecan falan da yapmadım öyle aslında ama, bende de bir korku ya bebeğe bir şey olursa..
Semnr2 Mom9 bişey olmaz Allah’ın izniyle dua edin Rabbim sağlıkla kycaklarimiza almayı nasip eylesin 🤲 gönlünüzü ferah tutun benimde düşük çıkıyor 10 6 tansiyon düşük oluyor değil mi bilen var mı
[silindi] Mom9 Allah korusun canım neden aklına kötüyü getiriyorsun. Bebeğinin hareketlerine dikkat et baş ağrıların şiddetlenirse acile gidersin. Korkutma kendini böyle bebeğini de strese sokmuş oluyorsunuz 14/9 sınır evet ama sen takibini yap. Limonlu su tüket iyi gelecektir. Son haftalardasın zaten Allah’ın izniyle bir şey olmayacak 🤲🤲
ratatosk Mom9 ilk defa ise yorgunluktan veya yediklerinizden kaynaklı da çıkmış olabilir. Takip sonucu sürekli aynı rakamı verirse en kötü tansiyon ilacı başlar. Kendinizi çok yormayın yağı ve tuzu azaltın önlem amaçlı. Stres yapmayın stres de tansiyonu yükseltir🤗
Hd8 Mom9 korkma olmaz Allahın izniyle . Ben 37+3 haftalığım. Sürekli takipteyim ilaç kullanıyorum. Hem son haftalarda biraz yükselirmiş doktorum demişti. Tuza dikkat et sinir sitres yapma en büyük düşmanları. Allah sağ salim kucağımıza almamızı nasip etsin🙏🙏
Mom9 Semnr2 [silindi] doktorlar tansiyon düşük olması yüksek olmasından daha iyi diyorlar, yine de hiç olmasa daha iyi tabi Rabbim sağsalim kavuştursun inşallah hepimizi çok teşekkür ediyorum güzel dualarınız için 🤲🏻 Hareketlerini takip ediyorum tabi son hafta olduğudan çok sık olmuyor ahh anne olmak zormuş gerçekten de 😕
Mom9 ratatosk tuzu tamamen bırakıyorum artık ödemim de var zaten hiç düşmedi umarım yarına kadar toparlarım 🤲🏻🌸 insan ister istemez stres oluyor tedirgin oluyor inşallah geçicidir 🍀
[silindi] Mom9 ben ilk başından beri tansiyonla mücadele ediyorum canım çok şükür şimdi 33 haftalığız günde 3 kere ilaç kullanıyorum eve de makine aldım ölçüyorum. Rabbim korusun evlatlarımızı yokluklarıyla sınamasın bizleri 🤲🤲
ratatosk Mom9 rahat olun takmayın kafanıza hiç bişi olmaz Allah’ın izniyle. Ben 1 ayı geçti tansiyon ilacı kullanıyorum çok şükür bi sıkıntım yok🤗
Buket1906 [silindi] anladım canım ya bende kullanıyorum ama BEBEĞİN hareketlerini çok hissetmiyorum bu haptan mı kaynaklanıyor diye korkuyorum 😐
Gktrkzbn2020 Mom9 Bende 17 haftalık oldum hamileliğin başından beri tansiyonum yüksek günde 2 defa ilaç kullanıyorum 14 9, 15 10, 16 12,18 13 bile gördüm doktor geçen hafta 14 9 gördüğün an gel dedi. Bence 2 günü bekleme yüksek çıkarsa bir an önce git