Doğum yapalı 2 ay oldu. 40 ım çıktıktan bi kaç gün sonra kanamam kesildi ve sarı akıntıya döndü. Ama aradan çok geçmeden kahverengi gibi az az koyu kanamam oldu. Sonra bi kaç gün sürdü. Aradan çok zaman geçmeden bu durum tekrarladı . Adet olabilir mi diye düşünüyorum ama 1 ayda 2 defa olması beni düşündürüyor. Hem daha az geliyor adet gibi değil. Şimdi bu özür kanımı ?? Namaz kılamıyorum dua okuyamıyorum. Tereddütte kaldım. Doktorum emzirdiğim için kanamamın olması normal dedi. Ama bunun lohusalıktan mı yoksa adetten mi kaynaklandığını nasıl anlıcam. Şuan dua okuyabilirmiyim. Lütfen bilen yaşayan varsa cevaplasın ..