Kızlar 39 +0 ım bugun baya ev işi yaptım. Simdi sağ tarafım daha yoğum bacaklarım ve belim ağrıyo. Yürüyemiyorum sanki aşşağıda. Sağ taraftan kemiklerimi acıyo gibiler. Doktoruma yazdım daha cevap vermedi ama kasılmam da yok. Böyle doğumı baslayan var mı?