Zhrblt Kızlar 15tane bez aldım depent koyacam kendim için ama kaç tane koymalıyım bilmiyorum ben 1 paket almışım içinde 9 tane var hepsi çok mu olur nası yapıyım. Nolur nolmaz diye de 2 tane iç çamaşırı koydum bir ikide pet koydum heycanlandım yahu😅🙈
Gigy Zhrblt ay ben de hazırlarken kafayı yiyeceğim sandım 😀açıp açıp çok mu acaba diye bakıyorum kapatıyorum 34.haftadAyiz biz de 2 paket koyan gördüm ben ama eczanaler elimizin altında zaten lazım olursa alırım dedim 2 paketin hepsini koymadım 11-12 tane koymuşumdur
Asyadilan1 Zhrblt normal uzun bir ped işini görür fazla alma derim ihtiyaç duydukça bi hava alma bahanesi.ile alırsın. 10 filan çok yoğun geçti benim. Herkeste farklı olabilir. Dediğim gibi hava alma bahanesiyle gerek duyarsan alırsın
Asilinannesi1 Zhrblt ben özel bi ebeyle anlaştım. Eve çanta hazırlığı kontrolü vs için gelmişti geldiğinde ben cantamı hazırlamıştım. 2 tane iç çamaşırı koymuştum onları cıkardı ve gerek olmadığını söyledi. Depend de 1 paket almıstım az olduğunu 2 paket koymam gerektiğini söyledi. 2. Paketi alıp koydum bilgin olsun🌺
Zhrblt Gigy hahahah şuan aynı bende öyleyim canım acaba çok mu oldu ki diyorum 😅😅😅 bide şuan abartıyo muyum bilmiyorum ama sen diş fırçası felan koydun mu banyo yaparsam diye ıcık şampuan havlu vs 😅😅😀😀
Zhrblt Asyadilan1 oda doğru evet nasıl olacak bilmediğim için yoğun mu az mı o şüzden insan bi tereddüt ediyo😅
Gigy Zhrblt duş falan yapamam diye koymayacağım ama el havlusu,koydum diş fırçası diş macunu onları en son eklerim diye düşündüm ,bebeği emzirme ilgilenme vs derken bunlara zaman kalmaz gibi geliyor 🙈
[silindi] Zhrblt depend kullanmadım ben gerek olmadı normal ped kullandım gece iç çamaşırı bi 5 6 tane olsun ne olur ne olmaz sezaryen olursanız depend takamayabilirsiniz
Gigy Asilinannesi1 evet iç çamaşırına gerek bile kalmıyormuş depend kurtarıcı diyorlar 😎ben de cogaltayim madem
Serifeisitmir Zhrblt canin sezeryan olursan deepend kullandirmiyorlar dikislerin ustunu acinca cok asiri koymana gerek yok ben 2 tane anca kullanabilmiştim molped yeni ped cikardi bariyerli olan o hic sizma falan yapmıyor iç camasirini da artirman lazim
Zhrblt Serifeisitmir o zaman 2 iç çamaşırı daha ekliyim petleri çıkartıp senin dediğini alıyım koyuyum canım saol
Busehnm Zhrblt hastane için sadece depend yeterli o zaten külot gibi ayrıca iç çamaşırı giymeye gerek kalmıyor ben bir paket koydm yanima
MervErdo Ben 2 tane çamaşır 2 tane depend 6 7 tane ped koydum hastanede zaten hastabezi takıyolar sana çokarken kullanırım diye yedekli koydum 1 gece kalcan altı üstü çarşambayı sel mi alcak 2 paket depend de neyin nesi 😂
Gigy Zhrblt ısıtıcı da koyacağız biz ,Nescafe türk kahvesi vs için 🤭sezeryan olacak büyük ihtimalle ay haberleselim bakalım kimin ki önce gelicek 🤪😍