Arkadaşlar merhaba.analık izni bittikten sonra ücretsiz izne ayrılamayı düşünüyorum yalnız şöyle bir sorun var sözleşmeli öğretmenim analık iznim Ağustos başı gibi bitecek ve ben 20 Eylül’de kadroya geçeceğim Allah nasip ederse.sorum şu ücretsiz izne analık izni bitince hemen ayrılmalı mıyız yoksa 2 yıl içinde herhangi bir zaman dilimi içinde ayrılabilir miyiz.kadroya geçmek için az bi zamanım kalıyor tayin hakkımın yanmasını istemiyorum şimdiden teşekkür ederim