Yese Sevgili hamileler, 20 haftalık hamileyim bir haftadır kasıklarımda ağrı doktor her şey normal ama önlem olması adına iğne veriyim dedi haftada bir. Geçen hafta ilk iğne vuruldu fakat yine başladı . Yaşayan varsa paylaşırsa çok sevinirim
Senaz_1 Yese benimde ağrım oldu 20. Haftada oturup kalkarken sağ tarafım çok ağrıyordu hatta yere oturdum birdaha kalkamadım ağlamaktan helak oldum pazar günüydü eşim hemen acile götürdü büyüme ağrısı olabilir bir sıkıntı yok dediler şuan 21+6 yım geçti çok şükür 🙏🏻
1_minik Yese iki gün önce de ben rahmimde ağrı hissettim gaz sancısı gibi sıcak su koydum ayağıma rahatladım…kanamam vs olmadı çok şükür ama korktum yani…sanki göbek kaslarım ağrıyor gazla beraber gibiydi…çok şükür şimdi geçti….bilmiyorum bebek büyüdüğü için sanırım…ben 19+6 yım içim de gaz mı oynuyor bebek mi daha onu da bilmiyorum ilk gebelik olunca….rabbim sağlıkla kucağımıza aldırsın inşallah ne diyeyim stresli bir süreçler..
Kediannesi123 Yese yarın 22 hafta olacak benim de bugün yoğun bir ağrım var geçmezse hastaneye gidicem birazdan
bircivcivannesi Yese bana da oldu canım ama.kanama olmadığı sürece o iğneden yapmıyorlar diye biliyordum, yerini genişletiyor kramplar o yüzden olabilir dendi sonra da geçti
1_minik Kediannesi123 Uzan’ın biraz rahatlıyor insan..ayağınıza sıcak su koyun belki yararı olur..geçmiş olsun
HavvaMerve Yese Aynı agrılar bende de oluyor canım doktorum normal yalancı sancılar başlar demişti23+4 haftalığım bende
Kediannesi123 1_minik duş aldım biraz iyi geldi gibi ama göğsümde ve sırtımda felaket bir ağrı ağırlık var mide mi safra kesesi mi kalp mi başka bir şey mi anlayamıyorum 😅
1_minik Kediannesi123 sırt ağrısını hamilelerin geneli yaşıyor burda okuduğum kadarıyla…bi de buralarda bazen olumsuz yazılar okuyoruz etkileniyoruz korkuyoruz…benim Ablam 4 çocuk doğurdu bana dediği kanaman yoksa korkma olunca da hemen doktora git bekleme…artık ben de bu mantıkla yaşıycam valla yoksa diğer türlü nerem ağrısa korkup duruyorum…
Kediannesi123 1_minik ya benim de olumsuz yaşadığım şeyler olunca daha önce ister istemez korkuyorum canım
1_minik Kediannesi123 Allah korusun kötüyü düşünmeyin geçmiş geçmişte kaldı bu başka hamileliğiniz her hamilelik başka…tedbiri tabiyki elden bırakmayalım ama sürekli olumsuzlukla da bu süreci kendimize eziyet ederiz..Allah büyük herşey güzel olur inşallah ..
Kediannesi123 1_minik ah canım o kadar haklısın ki ama gelde bunu o an anlatabil işte 🥺 her telaş yaptığım da bu mesajını okuyacam 🙏🏻😅