Leyla54 Merhaba hanımlar, 29 haftalık gebeyim 1 haftadır akıntım çok war ama suyla karışık gibi geliyor sizde de böyle bir durum var mı bebeğin suyumu az az geliyor acaba çok tedirgin oldum ? 🥺
Ozge890 Leyla54 benimde öyle durduğum yerde o kadar aşırı su tarzi bisey gelmisti ama su değilmiş idrar kaçıyormusum doktor oyle dedi bi kac kere daha oldu ama bence su değildir içini ferah tut istersen bi doktora git danis ama belki akıntı falandır
Ozge890 Leyla54 doktor bide şey dekisti su oyle az gelen bisey degil dedi birden gelip durmaz dedi sen içini ferah tut doktora git gozuk icjn rahatlasın üzülme
1pearl Enfeksiyonda olabilir benim de öyle olmuştu ve enfeksiyon kaynaklı olduğunu öğrendik bi doktora görünün bence
mco Böyle şeyler ihmale gelmez en iyi doktor bilir. Bi doktora görünün bence içiniz rahatlar en azından
leyla_ok Bu su gelme olayı tam olarak nasıl oluyor.Canınız açıyor mu?Ses geliyor mu?bilgi verebilir misiniz ?
Ozge890 leyla_ok ya genellikle bi sorun yoksa bu haftalarda kolay kolay su gelmez aci vs hissetmiyorsun soyle sanki cok çişin varda birden kaçıyorsun gibi ama anlamıyorsun birden akıp gidiyo ne saçma oldu burda daha tecrübeli arkadaşlar var ben gördüklerimi yazdım