Nonik Duygus97 karantinada da olsanız hastaneye gitme hakkınız varmış. Bana doktor arkadaşım öyle demişti. İsterseniz yakınınızdaki hastaneyi arayıp sorabilirsiniz. Ben özel hastanede 60₺e baktırdım bu arada. D-dimer baktırmak istiyorum diyorsunuz. Bu arada beni perinatolog (riskli gebelik uzmanı) takip ediyor. O da baktırma gerek yok dedi. Ben dayanamadım baktırdım ve iyi ki baktırmışım değerim önce 800 sonra 1000 çıktı ve perinatolog direkt iğneye başladı.
Duygus97 Nonik ambulans test için bile zor geldi kendi aracımız da bozuldu gidemiyoruz ama yine de arayıp sorayım dediğiniz gibi benim de aklıma takılan bir şeydi limonlu su içiyorum limon yiyorum kan sulandırsın diye ama ne kadar yarar bilemiyorum tabi
Nonik B-P-R ben önce doğurabilirim hatta şu iki hafta daha doğurmasam diye dua ediyorum. 30ları görsem şok olcam. Nedense içimde öyle bir korku var
Nonik Duygus97 ben de öyle yaptım, limon, greyfurt, kuru üzüm yedim bol bol su içtim. 10 gün iğne kullandım 1000den 750e düşmüş. Hala çok yüksek. Sanırım devam edeceğiz iğneye 😕