Dilara0638 Asyachngr ben kullanıyorum dışardan kanama kesildi ama içerden biraz daha devam ediyor faydasını görecek miyiz bakalım
iremyasar Asyachngr bende kullanıyorum acile kasık ağrısıyla gitmiştim 7 haftalıkken bebeğin kesesinin normalden aşağıda olduğunu ve düşük riski olduğunu söyledi onun için başladı en son kontrole gittiğim de kendi doktorum herşeyin normal olduğunu söyledi ama ilacı kullanmaya devam ediyorum ağrılarım azaldı şuanda 9+5 haftalık oldum🐣
lmerveeeel Asyachngr Fayda görmez olur muyum benim mucizevi ilacim gibi bişey oldu cnm 10 haftamızdan beri kullanıyorum şuan 28 haftalığız ilk kanama için kullanmaya başladım kanamamı kesti şükür halada devam ediyorum erken doğum riskine karşı 36 haftaya kadar devam 👌🏻
Seyma111 Benim kasıklarımda ağrı olduğu için yazdı doktorum bir de ultrasonda kasılma görmüştü, gece yatmadan önce fitil olarak kullanıyorum ağrılarımda azalma oldu size de iyi gelir inşallah🌸
Mlktprk Asyachngr Evet ben 7 haftalıkken düşük tehlikesi ve kanamam olduğu için kullandım şimdi 14 haftalık çok şükür bi sıkıntım kalmadı🤲🏼
Lyl1453 Ben iğnesi haftada bir oluyorum ilacını da hergun içiyorum doğuma kadar devam edecek böyle erken doğum olmasın die
ipekursat Asyachngr yok ilk başlarda halsizlik sersemlik uyku hali yaptı daha sonra alıştım fakat zaten yatmadan önce günde bi kere içiyorum çokta yan etkisini görmedim o yüzden
ironbaby Asyachngr aksine tansiyon düşürüyor diye biliyorum, hastanede yattığım günlerde tansiyonum hep düşük çıkıyordu hemşireler protestandan dolayı demişti
Ssema1 Asyachngr ben fitil olarak sabah akşam kullanıyorum 6 haftalıkken kanamam oldu içten kullandım geçti şuan 11+2 yim yine kanamam olmuş hem iğne hem fitil kullanıyorum inşallah geçer biran önce 🙏
fatmacos Asyachngr ben 7 haftadan sonra kanama sonucu 30 adet kullandım 2 tanede 1 hafta ara ile proluton iğne oldum şükür faydası oldu