Serifeisitmir Rosegarden canim bebek dogduktan sonra hazir bezleri bile atnaya vaktin yok onunla hic ugrasilmaz heleki kaka yapacak onu direk makinaya atamazsin illaki bir su gorecek
mavi_kus Rosegarden ybb ile birlikte tuvalet iletişimini de denemek istiyorum ben inşallah başımıza yeni adetler çıkarıyorsun demezse kimse inşallah
Zynbb33 Rosegarden benim 2 yasinda kızım 3.ayında tanıştık ybb ile o kadar memnunum ki simdi 2. Bebeğime de hayırlısıyla kullanmayi düşünüyorum
Rosegarden Mom027262 İnstagrama ybb yazarak aratırsanız harika şeyler çıkacaktır karşınıza.Benim ilk hamileliğim henüz kullanmadım ama kullanmayı düşünüyorum inşallah.Sağlık açısından hiç bir zararı olmayan bezler.Ayrıca doğayı da diğer hazır bezler gibi kirletmiyor.
Rosegarden Serifeisitmir Kullananlar alıştıktan sonra zor olamadığını söylüyorlar.Ayrıca bebeğin sağlığı her şeyden önemli değil mi😊
Ozlem23 mavi_kus derler ben sallama diyorum da yeni yeni adetler çıkardınız diyolar eskiden oylemiymis bilmem ne durup durup getir salliyim diyo annem
Rosegarden Zynbb33 Temizliğini nasıl yapıyorsunuz?Kaç günde bir yıkıyorsunuz?Kovada mı yoksa torbada mı biriktiriyorsunuz?
mavi_kus Rosegarden belki görmüşsünüzdür YouTube de prima sundari diye ukraynalı bir hanımım videosunu izlemiştim baya etkilendim ☺️ Denemek istiyorum
Zynbb33 Rosegarden deterjanı ybb için uygun bir deterjan olmalı bebeginize ve bez sayıniza göre değişiyor yikama sıklığı. Kizim küçükken 4 günde falan yıkıyordum simdi suyu cok içtiği için 2 günde bir yıkama yapıyorum yeni bez de almak istemedim inşaAllah hava ısınırsa bezi biraktiracagim
Rosegarden mavi_kus Görmedim ama bakayım inşallah.İnşallah başarabilirsiniz.Burdan da deneyimlerinizi ilerde paylaşırsanız biz de faydalanırız😊
Buss1 Geçen bende bununla ilgili videolar izledim Youtube da ama güvenemiyorum becerebilir miyim die. Çok sağlıklı aslında çok iyi çok isterim kullanmak ama bide yeni doğan çocuklar çok altını kirletiyo ya yetişebilirmiyim uğraşabilir miyim bilmiyorum 😔
Zeyelif Merhaba ben yıkanabilir kadın pedi kullanıyorum 1 senedir. Çok memnunum.. Kızım da ybb kullanamadım korktum ama 2.çocuğum olursa mutlaka kullanacağım hala kafamda soru işaretleri olsa da 😁 kullanan annelerden bilgiler süper olur
Zynbb33 Zeyelif yıkanabilir kadini 2 yıldır bende kullanıyorum o kadar memnunum ki önceden cesaret edemedigim için pişmanım