SedaUfuk54 canım umudunu kesme Allahtan🤲🏻 Bende de olmuyordu 1 kürtaj 1 kimyasal gebelik geçirdim ardından 1 yıl geçti ümidim tükendi derken adetim 2 ay gelmedi ama bende hep oluyordu normal karşıladı doktor sonra kendimi tuhaf hissetmeye başladım doktora gittim kan testi yaptı bişi çıkmadı idrar testi yaptı bişey çıkmadı 7 tane idrar testi yaptım hiç bişey yoktu aradan 1 hafta geçti mide bulantılarım arttı eşim zorladı test yaptır diye ben istemedim derken kafama takıldı gittim aldım yaptım pozitif çıktı doktora gittim 8 haftalık hamileymişim bebeğim kendini göstermiyormuş şuan 34 teyiz 🤗🤗❣️❣️Allahım sana da böyle güzel haberler versin umudunu kesme ❣️❣️🤲🏻