Akkoyu bende hemen hemen hepsine gittim tamam iyi hoş Ayşe çelikten var ama doğumuna kimin gireceği belli olmuyor o an kim icapcı ise o giriyor ebeleri hemşireleri azarlıyor değişik bi ortam tam şikayet etmedik aslında şu an park hayatta Ebru hanımdayım memnunum orda doğum yapacağım inşallah ve gerçekten çok güzel ilgileniyorlar parası biraz fazla evet ama o ücrette işitme testinden kan tahlillerine her şey var onu düşünün devlette belkide yapmadıkları tahliller var