Sibelgulerbaylan Canım tc numaran ve hasta numaran ile birlikte girebildiğin bi tetkik sonuç sayfası olması lazım hastanenin. Ben oradan girip bakmıştım sonuçlarımla birliktede kadın doğumcuma gitmiştim. Hastaneye bile gitmemiştim, çıktı almıştım direk virüsten dolayı çok gitmek istemiyordum hastaneye.