karanim24 Kızlar bugün yaklaşık 3 saat mutfakta ayakta iş yaptım şu an belim kopuyo desem abartmış olmam çok ağrım var. Acaba sancı mı 🥺 kendimi yordum ondan olmuş olabilir mi
smyye_kdr karanim24 çok yüklenmşte olabilirsin canım uzan biraz dinlen bakalım belki geçer baktın geçmiyor karnına kasıklarına da vuruyorsa sancın olabilir.
Asliylmz14 Bu kadar uzun süre ayakta kalman iyi değil. Keşke ara ara oturup dinlenseydin. Biraz uzan ayaklarını yukarıya kaldır. İnşallah geçer canım