Goncamom İkizlerimiz olacak ,biri kız diğeri erkek.İsimleri uyumlu olsun istiyoruz. Kayın pederimin ismi Metin onu da oğlumuza koyabiliriz kararsız kaldık kızlar sizce hangisi olsun ☺️ Ya da farklı fikirleriniz varsa yoruma bekliyorum ☺️
Didi6 Goncamom Metin ismini koyacaksanız kardeşine de daha klasik bir isim koyun bence canım. 😊 Mesela Esin & Metin Selin & Metin Merve & Metin
mmavi Metin koymayin bence sectiginiz isimler hos gayet ege ve ece kisa net guzel geldi bana. aras ve arya’da guzel🥳 Goncamom