Canan_nz Bugün kontrole gittiğimde doktor kesenin oluştuğunu ve 5 haftalık olduğunu söyledi ama tarihe göre 6+1 sıkıntılı bir durum olmadığını söyledi ama yine de içimde şüphe kaldı benim gibi bu şekilde olanlar varsa düşüncelerini yazabilir mi