Merhaba güzel anneler❤️ Bebişim 2-3 haftalık yoğun bakım sürecinden sonra eve geldi (33 haftalık doğduğu için.) şuan 51 günlük. Ben bu zorlu süreçten sonra kuran okutmak istiyorum. Annemle konuşuyorduk ama bu covid şartlarında asla kimseyi evime sokmam bu zamana kadar sokmadımda annem benimle kalıyor zaten doğumdan önce gelmişti. Annemde dediki e her şeyi zoomdan yapıyorsun anlaşalım bir hocayla birkaç kişiyle yapalım okuyalım dedi. Yani bilemedim aslında mantıklı siz ne düşünüyorsunuz?