Hanımlar merhabalar, 22+3 üz şuan kızımla. Yalnız şöyle bir sorunumuz var her ay gittiğim doktor kontrollerimde olsun, sağlık ocağına gittiğim gebelik takiplerinde olsun tansiyonum 14 ten aşağı olmuyor. O hastaneye girdiğimde sıramı beklerken zaten nabzımın yükseldiğini kulaklarımın resmen ateş gibi yandığını hissediyorum. Evde ne zaman ölçsem tansiyonum 11 12 lerde çıkıyor doktorum artık tansiyon sorunum olduğunu düşünmeye başladı😢 ama aslında yok🤷🏼♀️ Bu durumu yaşayan var mı aranızda acaba?