cnn34 yo hayır korkmayın yanlış anlaşılma oldu. ben ilk gebeliğimde kürtaj oldum, o zaman 880′le öğrenmiştim 2 gün sonra 2200 olmuştu beta yani çok güzel arttığı halde ben 4.ayda düşük yaptım. Bu gebeliğim daha çok yeni 2 hafta 3+2′deyken önce 16′yla öğrendim, 4+2′de keseyi gördük çok şükür şimdi kalp atışı için gün bekliyoruz. Adetlerim 25 güne düştüğü için ben biraz erken öğrendim sadece ☺️