Pembesayfam Slm arkadaşlar 14 hafta 4 günlükken cinsiyet net olurmu bugün doktora gittim kıza benziyor dedi ama net birsey söyleyemem dedi
Mzgnormann Pembesayfam 20 haftalık olunca detaylıda net bişey söyleniyor genelde benimde o haftalarda tahmin söylemişti 20de tam çıktı
Pembesayfam Bugün bizde kontrol amaçlı gittik tahminim kız dedi ama belli değil dedi bende böyle birsey yaşayan varmı merak ettim
Yeppudaa Pembesayfam benimde tahmin kız dedi sonrası hep gizledi kendini kendini gostermedi .21 haftama gircem tm net bilmiyorum
Pembesayfam Yeppudaa İlk önce sağlık ama insan merak ediyor tabiki kaç haftalıkken size kız dendi acaba
Yeppudaa Pembesayfam 15 Ken kıza benziyor dedi ondan sonra hep sakladı kendini bebeğim .net konuşmadı . Keşke net olsaydı neler alırdım şimdiye kadar
gamzes26 doktorunuzun ultrasonuna bağlı benim doktorum hem özelde hemde kendi muayenesinde çalışıyor muayenede ki ultrasonu çok iyi 12-13 haftada cinsiyet soyleyebiliyor diğer hastanedeki ultrasonunda 16. haftalarda soyleyebiliyormus