Sinemm çocuk anne karnında kilo verecek değil ya. Bence endişelenme. Büyük ihtimalle cihaz farklılığıdır. Misal evde tartılıyoruz 58 çıkıyoruz komşuda tartılıyoruz 56 çıkıyoruz. Bunun gibi düşün. Sen ölçümlerini her zaman kendi doktorunda yaptır ki kafan karışmasın. Mesela evde tartıldın 58 kilosun iki gün sonra yine evde tartıldın 58,5 olmuşsun rahatlıkla dersin yarım kilo almışım diye di mi? Aynı bunun gibi. Bide önemli olan şu haftada şu kadar kilo aa bu çok güzel ya da oo bu hiç iyi değil matığıyla değil de geçen hafta kilosu şuydu bu hafta şu olmuş yani şu kadar gram almış. İlerleme varsa sıkıntı yoktur bu kadar basit. Biliyosun ki son günlerde kilo tahmini yapıyolar 3.000 kilo çocuk bi doğuyo 2.550. Böyle şeyler de yaşanıyo. Beşer yapımı bi alet sonuçta buna takılma dediğim gibi ölçümlerini her zaman kendi doktorunda yaptır. Tamamdır 😘