Merhaba kızlar. Birsürü doğum hikayeleri heyecanla okumuştum. Sıra bana geldi sanırım. Eşim iş seyehatindeyken kayınvalidemde kaldım ben. Yalnız kalmak istemedim. İyi ki de öyle yapmışım. Sabah 6:30 gibi suyum geldi. 37 haftadaydım. Hemen doktorumu aradık acil hastaneye gelin dedi. Tabi bi gram acı ağrı yok bende. Herkes hazırlanmış acil doğum geliyor diye. Ben yürüyerek girince şaşırdılar hatta. Açılma 1 cm ve hiç suyum kalmamış. Bebek kanala girmemiş. Eğer su olsa suni sancı denenecekti. Veya açılma olsa normal doğum zorlanacaktı. Doktorum mümkün olmadığını söyledi acil amaliyata alındım epidural sezeryan oldum. Çok kısa sürdü bebeğin çıkması ben başladıklarını bile anlamadım. Ama çok kustum sürekli midem bulandı amaliyatta. Birde sırt tarafından iğneden çok korkuyordum ama o anda açılma var mı diye bakmalarından fazla bi ağrı değildi inanın. Doktorunu seçiyorsun evet ama ebe hemşire seçemiyorsun. Onlardan memnun kalmadım. Şunu giy şunu çıkart çabuk ol gibi cümleleri vardı. Bide dalga geçer gibi acil doğum dediler yürüyerek geldi bizide topladılar gibi sürekli söylemlerini duydum çok sinirlendim. Doktordan ziyade arka tarafın önemi çok önemli. Bebeğimde enfeksiyon olduğu için hemen çıkarmadılar. 1 hafta ayrı kalacaz. Rabbim herkese kolay doğum nasip etsin. Herkese sağ salim bebeklerine kavuşmalarını nasip etsin.