Merhaba anneler 🌼37+4 bugün muayene de bebeğim hala dönmemiş merak edip internetten baktım ne yapılabilir nedendir diye bakmaz olaydım bi video moralımı bozdu tek derdim normal ya da sezeryan fark etmez bebeğimi sağlıkla kavuşmak . Aranızda benimle aynı durumda olan var mı . Doktorumla konuştum riske atmak istemiyorum 38+6 olacağı gün sezeryenla doğum olabilir .