baby_mama izin hakkınız 16 hafta . İster 32 de ayrılın ister 37 de ayrılıp 6 haftayı doğum sonrasına bırakın. Sonra işe başlayıp ücretsize geçebilirsiniz. Doğum parası diye bir şey yok maaaş aldığınız için. Özelde çalışıp maaş almayanlara yatan sigorta pirim prası aslında yatan. Doğum iznindeyken pirimlerini devlet ödüyor.