Senayyalcin Amin hepimiz inşallah 🤲🏼 Erken ne kelime 😒 ta 30 lu haftalardan sonra başladı neredeyse bu 2. Gebeliğim birde bunda aşırı kilo aldım 20 kilodan fazla aldım ve kilo almam durmuyor , üstten kaburgalarıma dayandı nefes aldıkça batıyor, alttan desen kuyruk kemiğime dayandı sanki kemiğim ayrılmış gibi geziyorum resmen çok ağırlaştım şiştim 🥴😪 bebek hareketlerinde de karnım yırtılcak gibi ağrıyor ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum sezeryan olucam zaten bu hafta alırlar inşallah bekletmezler diye dua ediyorum resmen artık 😔