bende çok çarpıntı yaşıyorum nabzım 100ün altına düşmüyor öncedende çarpınyı problemim vardı, ve kiloluyum gebelikte olunca çarpıntı beni çok rahatsız ediyor nefes alamıyor gibi oluyorum. Sabretcez artık. Bu arada ilk doğumumda da aynıydı normal doğum yaptım o konuda sıkıntı yaşamadım