CennetEsmerMelegimKahraman tam bir hafta önce 22 saatlik sancı ve acıdan sonra 24. saatimde spinal sezaryana alindim basta cok korktm genel istedim ama su ictigim icin olamicagimi spinal yapmam gerektigini soyledi anestezi doktorum ve beni ikna etti belimden uyusturularak dogumum oldu ssdece dokunuslari hissediyrsnz en guzelide o bebisinizi ilk sizin gormeniz kucaklamanz cektiginiz butun acilara degiyor emin olun💕gece 22.21 de dogum yaptm herseyim bttkten snra 2 saat yogunbakimda kaldm tedbir amacli odama geldgmdede minigimi getrdiler 🤗ertesi gunu 11 kadar yemk ve yurumek yasak ben malesef basta yuruyemedm evet bel agrisi ve sirt agrisi oluyor ne yalan soluym ama gecmck diye korkmayn bugun 1 hafta oldu baya baya iyilestim cok sukur