Bu zamana kadar sürekli kıpır kıpırdı. 2 3 gündür sirt üstü yattığımda haraket ediyor ama hissetmiyorum görüyorum sadece. Oda 5 6 defa. Doktora sordum sen hissetmezsin dedi de. Sizin hareketleri nasil merak ettim. Doktor tatmin etmedi ona göre baska doktora gitmek istiyorum