Babyiveannesi Bu benim düşük yapmama sebeb olur mu hiç bir şey yiyemiyorum hep uzaniyorum ayağa kalkacak halim yok çok tedirginim bebeğim boyle gelişemez degik mi
ftmlgz Babyiveannesi bende öyleydim ve hiç geçmeyecek sandım 20. Haftadan sonra bir enerji geldi inşallah size daha erken gelir canını sıkma o şuan senden beslenıyor ilaçlarını al ama
Kubra3525 Babyiveannesi rica ederim canım bende ondan çok korkuyordum beslenememkten hastanede yattım ama bebegim gelişiyordu doktorda yemek yiyememen bebege sıkıntı olmaz ilk 3 ay dedi sonrasında zaten düzelmeye başladı tez zamanda düzelirsin inşallah
Durunbigeldim Babyiveannesi ilk 3 4 ay genelde yaşanan sıkıntı bu stres yapmayın bende yattım haftalarca yemek yemeden
ftmlgz Babyiveannesi gün içinde agzına bikaç lokma attıgın anda al ilaçlarını bence şuan folik asitten başka kullandıgın var mı
Buketkucuk Babyiveannesi ilk üç ay bebeğiniz yediklerinizden değil kanınızdaki değerlerden besleniyor yani siz ayakta kalacak kadar yiyebiliyorsanız bebeğiniz için sorun yok fakat üç aydan sonra önemli