Minik_kalplim_ Şuan 16+1 im ve 2 gündür bi hareket hissediyorum. Pıt pıt diye özellikle bişey yedikten sonra sanki böyle baloncuk patlıyor pıt diye tarif edemedim 😂 ama nedir bu ? 🙄Seyirme desem daha doğru olacak sanırım😂😂😂
Anne54 Minik_kalplim_ yavaş yavaş hissedebilirsiniz ilk gebelikte geç hissedilir diyorlar ama bende 16.haftamda pıt pıtları hissetmeye başlamıştım 😊günden güne büyücek ve artcak annesi 😍
byzza16 Minik_kalplim_ dediğinizi çok iyi anlıyorum bu bebeğin hareketleri 😍 bende 16. Haftamda hissettim pıt pıt Mısır patliyormus gibi 😍
metehaninannesiii Minik_kalplim_ ayyy bende de oyle oldu çikolata yemiştim aradan 10 dk geçtikten sonra sol karnımın üstünde pit pit bisiler attı ama bi hoşuma gitti ki burdan sordum seğirme dediler moralim bozuldu 😂😂😔
Minik_kalplim_ metehaninannesiii benimki bi sağdan geldi bi soldan geldi o pıt pıtlar anlamadım ne olduğunu şok oldum 2 günden beri 😂