Doğum sancıları başladığında geniş Bir kabın içerisine su doldurup içine otu koymanız gerekiyor. Sıcak ya da soğuk farketmiyor. Meryem suresi nas felak ve ayetel kürsi okunması gerekiyor. Ot açıldıkça rahim açılıyor Doğumdan sonra otun sudan çıkarılması gerekir. Tekrar kullanılabilir çöpe atmayın zaten kuruyunca eski haline dönüyor. Suyunu içmekte riskli olabilir Enfeksiyon riskinden dolayı diyolar ama bilmiyorum bir iki yudum içilebilir bence. Hepsinden önemlisi inanarak herşeyi yapmanız çok önemli. Hayırlı doğumlar 😊❤️