Kdg benim doktorum bebek anneyi tanımadan yapılması anne içinde çok iyi olur dedi
Çünkü bebek anneyi tanıyınca o ortamda sadece o bölge uyuştugu için bebek baya korkabiliyor ki korktu aglamasının tek sebebi annesi yanında yok diyeydi ondan sonra hiç bir sorun problem olmadı çünkü çocuk aglamaktan durmadıgı için uyuttular ama uyurken bile aglıyordu
Tabi sizde dayanamıyorsunuz acaba canımı acıyor diye bu sefer kırkı çıkmadan yaptırcam bakalım hayırlısı