EzelUnal18 Merhabalar güzel anneler,16 haftalık hamileğim çatlak önleyici krem önerilerinizi alalım.kaçıncı haftalarda başlamak gerekiyor yardımlarınızı almak istiyorum☺️
Serenica EzelUnal18 ben 18. Haftada catladim ilk su an 24 haftadaym ve karnimin her yeri catlak nrdeyse
Dykdyk EzelUnal18 Ben 13. Haftada başladım şuan 18. Haftadayım mustela kullanıyorum birde saf zeytinyağı sürüyorum
Zeykem EzelUnal18 11. Haftadan ıtıbaren basladım ben canım. Kakao yagı kremı suruyorum arada nemlendırıcı surdum oyle sıfır catlaksız bu zamana geldık 30 haftalıgız
GldnUysll 29+3 haftaligiz hic catlagm yok 8. Haftadan itibaren seba med in catlak kremini kullandm ama duzenli kullanim saglamadm aklima dustukce sürdüm hep krem yag filan hikaye en onemlisi bol su tuketimi ne kadar cok tuketirsek cilt o kadar cok nemleniyor gerilmiyor
feyzosvemercimek 13. Haftadaym karnım kaşınmaya başladı bebe yağı sürüyorum bir iki saate hemen geri kuruyor vazelin daha uzun süre etki ediyor Mustela sipariş verdim onu bekliyorum 🤦😊
Hsna1 Valla arkadaşım 29 hafta lik hamileyim 14.haftadan beri kullanıyorum lierac ve aktarlardan aldığım özel çatlak kremi ama inan bir ise yaramadı ha allaha sukur asiri kotu catlamadim ama kremler belki çok kötü olmasını önlemiş olabilir bilmiyorum çatladım maleseeff😣 eğer catlayacagin varsa çatlayacaksın kiminin hiç yok kiminin az var kiminin çok fazla