Asafimmm secoz 6+5 imm bulantım başladı tam 6 dayken 2 gün sonrasında kanamam oldu düşük riski varmış suan icin hiç belirtim yok
citlenbigim2212 secoz bizde 6+5 teyiz 6.cı hafta itibariyle ara ara bulantılarım başladı sırt ve kasık ağrım var birde aşırı uyku halindeyim
Mucizem67890 Haftada benimde kahverengi lekelenmem oldu doktorum normal olabilir dedi her ihtimale karşı proluton vuruldum
Petyynut Merhabalar ben de son adet tarihime göre 5+4′teyim☺️ Doktorum bu cuma çağırdı keseyi göreceğiz 6+1′de inşallah🙏🏻 Benim de ara ara kasık ağrılarım oluyor normal mi acaba? Kanama veya lekelenme hiç yaşamadım
secoz citlenbigim2212 benim de çok uykum geliyor ama çalışıyorum eve gidince de bütün uykum kaçıyor 😂
Snmm_ 7+1im ben de. En başından beri bel ağrım var artık alıştım, bu aralar yeni yeni koku hassasyeti ve nadiren de bulantım oluyor. Akşam saat 8den sonra uyumuyorum bayılıyorum resmen😂
secoz Snmm_ ben otursam 3e 4e kadar otururum 😂 sabahla 9da zımba gibi kalkarım ama resmen zorla uyuyorum