Üzerinden 3 sene geçti ama olsun anlatmak istedim inşallah okursunuz bundan tam 4 sene önce 5 6 aylık evliyken bebek sahibi olmaya karar verdik adetim düzensiz dir kontrol amaçlı doktor a gittim çikolata kisti olduğunu pko olduğumu öğrendim ama hamile kalmam için engel değildi çok şükür folic başladık ve ben 2 ay içinde hamile kaldım baştan beri hep kasık ağrısı vardı bende etrafımda herkes yerleşme ağrısıdır dedi ne bileyim ilk hamilelik aldırış etmedim 16. Haftada aşırı kasık ağrısı ile doktora gittiğim de en 2 haftadır ağrı çektiğimi öğrendim oysaki ben yarım saattir ağrı hissediyordum ve Rahim ağzım kısalmış nerdeyse düşük yapacakmışım çok şükür zamanında gitmişim fitil ve ilaçlarla dinlenme ile atlattık 29. Haftaya geldiğim de kasılmalar hissetmeye başladım netten araştırdım normal bikaç saniyelik ama brnim ki neredeyse 1 dk sürüyodu doktor uma söyledim hemen muayene etti zaten kısa olan rahim ağzım biraz daha kısalmış ve yarım cm açılma var hemen yatış heran doğum yapabilirsin dedi devlet hastanesi ya fazla küvöz yokmuş yatış yapan hemşire imza atıp yatış yapacaksın bizim için anne önemli bebek değil bebek için küvöz yok doğarsa başka hastanede sevk edicez ölürse bizden değil dedi eşim imza atarak çıkardı bnei hastaneden başka hastaneye götürücem bneşm için eşim de bebeğim de önemli dedi derken o gün tam 3 hastane gezdik 4. Hastane sancı olmadığını dinlenirsem bu dönemi atlatabileceğimi söyledi eve geldik ertesi gün özel Bi hastanede olan kendi doktoruma gittim o da risk var ama evde yat dinlen bu dönemi atlatır diye beni eve gönderdi öyle böyle çok şükür 37 ye kadar geldik nst de sancı var ama ben hissetmiyordum hemşire bugün yarın dopurrusn dedi gülüştğk doktorum muayene etti herley normal doğurmazsan haftaya doğrursan doğurduğunda görüşür diye espri yaptı 😅😅 1 hafta sonra cuma günü annemi aradım onlar Afyon da ben İstanbul doğuruyorum diye şaka yaptım geçti o gün ertesi gün ben kontrol e giderken annem aradı doğurdun mu diye bu sefer o espriyi patlattı dedim yoldayım hastaneye gidiyorum doğurmaya. Neyse konuşup hastane geçtim direk nst ye yine aynı hemşire sen bugün doğursun abla dedi eşimde bende geöen hafta da bşze aynısını söyledin bişey olmadı dedik ve güldü bize peki diye sonra indim doktor a sözde espri yapıyorum bak doğuramadım geldim diye doktor Bi bana Bi kağıda baktı emin lisin dedi evet dedim peki iyi misin dedi evet dedim yat yat muayene etcem dedi Bi etti ki 3 cm açıklık ve aşırı doğum sancısı var nst de dedi doğuruyorsun ben şok eşim diye 2 gün daha dursun biz yeni yıl bebeği bekliyoruz doktor ne 2 günü akşama kalmaz bu bebek dedi ve yatış yaptı 13.30 bu sefer ağlayarak annemi aradım ben doğuruyorum diye eşim hemen acil eve. Gitti valiz i almaya yatış işlemleri o bu derken saat 15. 00 falan oldu bş taraftan nst bağlı ebeler doktor şaşkın aşırı doğum sancısı ama bende tık yok her muayene de 2 cm artıyo açıklık 7 cm olduğun da doktor en son suni bağlama kararı aldı bağlandı saat 16.30 falan 17.00 ye kadsr bana sancı anca geldi 10 dk falan suni aldım almadım bebeğin kalp atışı yavaşladı benim sancılar sıklaştı kestiler suni yi suyumu kendisi patlattı ebe ve 10 dk içinde güzeller güzeli meleğim kollarım da saat 17.25 hoşgeldin Mihrimah Sultan 😍 (şuan 15 haftalık hamileyim 7 den 12 haftaya kadar düşük tehlikesi atlattım sadece 7 de kanama oldu 12 ye kadar da iç kanama ama şükür şuan Bi sıkıntı yok inşallah bu bebeğimi de sağ salim alırım kucağıma)