37+1 olduk kızçemle 🤰 bugün kontrolüm vardı herşey çok şükür yolunda ( ikinci zorunlu sezaryen ) başından beri burda takipliyim çok memnunum , geçen hafta gittiğimde bu hafta gün veriliceğini söyledi fakat bugün kaldırıldığını ve gün verilmediğini öğrendim sancım , suyum vs . Geldiğinde gitmem gerektiğini öyle alıcaklarını söylede eğer gelmesse 39 dan sonra karar verilcek dendi bakalım hayırlısı beklemedeyiz 🤗 Sağsağlim kavuşalım inşallah 🤲🏻