g-s-asaf Arkadaslar seker yüklemesi yatırmamıştım suanda 32. Haftadayim beebgin su orani yuksek çıkıyor boyle olanlar varmi suyu yuksek olup sekeri olmayanlar
Taze_gebe g-s-asaf yaptirmadiniz gebelik sekeriniz var mi yok mu bilmiyorsunuz dimi yani normal sekeri mi soruyorsunuz iki farkli cunku 🧐
Bubuseli g-s-asaf Bı kan tahlili ver canım açlık kan şekerini bakılsın hamur işini makarnayı ekmeği tatlıyı kes düzene girer
Taze_gebe g-s-asaf bende de var diyetteyüm henüz kontrole gitmedim diyet su hareket ile düzene girer dediler bakalım