Selenery5441 Anneler benim ilk doğumum sezeryan şimdi ikinciye hamileyim şehir dışına taşındıpım için doktor değiştirmek zorunda kaldım 37+1 haftalığım acil olarak doğuma gittiğim zaman ilk doğum sezeryan diye belirtmem gerekiyor mu