RabiaGlinarci benim de 35.haftada olmuştu 10günde hiç kilo almamıştı.zaten haftasına göre zayıftı 1900de kalmıştı doktorum böyle devam ederse zorunlu Doğuma alırız dedi.3güne bi kontrol demişti. Bi daha ki kontrole 2300 oldu. Bebeğinizin kilosu gayet iyi. Endişelenmeyin bence😊